Pelanggan Terutama

Apakah keberuntungan sebagai pelanggan terutama? Apakah kelebihannya?

Menjadi pelanggan terutama memang merupakan satu langkah yang amat bijak sekali. Syarikat(Company) kita menawarkan anda:

  • Harga pelanggan terutama akan mendapat diskaun sebanyak 30%-40% dari harga biasa.
  • Persekitaran membeli-belah yang selesa
  • Kesenangan menempah melalui laman web atau dari katalog(toll-free atau fax).
  • Produk terjunjung dihantar ke rumah anda
  • Tiada risiko-kepuasan dijamin 100%. Pernahkah anda membeli barang-barang keperluan seperti sabun mandi, ubat gosok gigi, shampoo, serbuk pencuci pakaian, cecair pencuci cawan/piring dsbnya yang mana anda akan dapat diskaun sebanyak 30%-40% dari supermarket? Pernahkah anda akan dijamin kepuasan selama 60 hari dan wang anda akan dikembalikan 100% apabila anda terasa tidak puas hati tentang sesuatu produk didalam tempuh 60 hari, biarpun anda telah memakainya selama 45 hari, 55hari ataupun 59 hari? Gilakan? Ini akan menjadi kenyataan di syarikat kita.

Tahukah anda bahawa Di US, Walmart mengaut keuntungan berbillion-billion US$ setiap bulan? Matlamat syarikat kita sebagai pengguna bercita-cita mahu berkongsi penjimatan bersama anda sebagai pelanggan terutama. Lihatlah sini, sebelum sesuatu produk sampai kepada anda, ianya akan melalui beberapa peringkat.

Pengeluar>Pengiklanan>Pengedar>Pemborong>Peruncit> Pengguna

Jadi, produk-produk kegunaan harian telah di mark-up 100%. Akibatnya, produk kegunaan rumah yang anda miliki sekarang mahal sekali. Persoalan saya, apakah anda tidak mahu menjimat dan sekaligus membeli produk-produk yang lebih sihat dan selamat digunakan serta melindungi alam sekitar?

Apakah yang harus anda buat sekarang adalah sekadar menjadi ahli yang sah, anda hanya cuma bersetuju untuk:

  • Menjadi pelanggan terutama. Yuran ahli kira-kira RM100.00 seumur hidup. Kalau anda berasa tidak mahu meneruskan di dalam setahun, wang anda akan dikembalikan sebanyak RM 90.00.
  • Pilih cara bayaran. Kad kredit, akaun debit(giro) atau secara tunai.
  • Cuma tukar corak belian dan lawati kedai syarikat kita setiap bulan. Beli 35 mata produk setiap bulan-Lebih kurang RM 200.00. Ingat: Anda bukanlah menambah perbelanjaan tapi kekal seperti mana anda belanja tiap bulan untuk memenuhi keperluan rumah. Disini, saya ingin menekankan bahawa anda tidak dibenarkan membeli lebih sekiranya mata bulanan anda sudah tercapai. Satu lagi kegilaan cara syarikat kita berniaga, tidak sama langsung seperti mana merek-merek lain yang anda sedang gunakan.Ini satu bukti yang terbaik di mana syarikat kita bukan syarikat MLM ataupun Multi-Level-Marketing. Syarikat kita memeluk konsep,”Consumer Direct Marketing(CDM)”.
  • Anda boleh pilih backup order. Ini adalah supaya barang-barang keperluan anda dijamin akan sampai ke rumah anda setiap bulan untuk mengelakkan anda daripada lupa membuat sebarang pesanan. Jadi, syarikat kita cuba melindungi pelanggan terutama menerima diskaun dan kepentingan yang lain.

Pada keseluruhannya,pelanggan syarikat kita memesan 45 mata produk dihitung secara purata pada kadar setiap bulan. Yang “best” sekali adalah, 95% pelanggan-pelanggan kita kembali membeli atau memesan barang-barang kesayangan mereka secara otomatis. Ini satu keputusan yang sukar dihasilkan oleh jenis merek yang lain di pasaran. Apatah lagi, semua barang-barang yang dihasilkan syarikat kita adalah seratus-peratus menjaga kesihatan dan melindungi alam sekitar.

Pendaftaran:
Anda perlukan ID orang yang merujuk anda,sesiapa saja atau “Business Builder” sebelum anda boleh membuat pendaftaran.

(1)   A) Yuran kemasukan ahli kira-kira <RM100.00(SG 29.00). Kalau anda tidak mahu meneruskan di dalam setahun, wang anda akan dikembalikan sebanyak 90%.Pembatalan juga boleh dibuat(Belum pasti dlm 1 minggu atau 1 bulan).

B) Pilih cara bayaran. Kad kredit atau Kad debit.

(2)
Perhatian:
Dah banyak saya baca kat Internet online.Didapati ramai orang tidak membaca Terms And Conditions,agreement dan Disclaimer sebelum sign menjadi pelanggan utama.Tolonglah baca dengan teliti untuk mengelakkan sebarang ketidak-inginan nanti.Fahamkah dulu bagaimana anda boleh mengekalkan 35P dan tidak menyimpan stok berlebihan.Kalo tidak,barang terlalu banyak pulak jual harga rendah kepada orang lain.Dan tu,salah satu dr agreement ada mengatakan produk tidak boleh dijual melalui online spt kat E-bay,Alibaba,lelong dll.

Cara Pembelian:
(1) Tol-free
(2) Faks
(3) Online
(4) Kedai
Syarat-syarat menjadi pelanggan terutama:-

Beli 35 mata produk setiap bulan-Lebih kurang RM 200.00.
Anda bukanlah menambah perbelanjaan tapi kekal seperti mana anda belanja tiap bulan untuk memenuhi keperluan rumah. Disini, saya ingin menekankan bahawa anda tidak dibenarkan membeli lebih sekiranya mata bulanan anda sudah tercapai melebihi had maxima.

Anda boleh pilih “backup order”. Ini adalah supaya barang-barang kegunaan harian anda dijamin akan sampai ke rumah anda setiap bulan untuk mengelakkan anda daripada lupa(spt pergi melancong) membuat sebarang pesanan. Jadi, kompeni kita cuba melindungi pelanggan terutama menerima diskaun dan kepentingan-kepentingan yang lain.

Kompeni bertindak seperti supermarket.Oleh itu,tukarlah corak pembelian kegunaan rumah kepada barangan yang diperbuat daripada 100% bahan semulajadi,bebas kimia,tanpa toxin dan botol plastic boleh dikitar semula.Botol kami kalo dibakar,baunya macam jagung.
(Packaging is bio-degradabled).Selangor kan ada mengalakkan orang ramai membawa plastik sendiri ke kedai/supermarket membeli belah pada hari sabtu.Sekarang,kita bolehlah jimat waktu dengan hanya menalipon saja,faks atau online dan barang kegunaan harian terus di hantar sampai ke pintu rumah kita.

Setiap pelanggan terutama mempunyai kepentingan-kepentingan:-
1.60 hari 100% Jaminan wang pulangan..
2.30% diskaun untuk barang-barang kegunaan rumah,40% untuk barang kosmetik.
3.Bonus dari promosi(Merujuk kpd kawan-kawan)
4.Makin lama anda guna,makin murah sehingga percuma.
5.Free gift.

Perhatian kepada pelanggan: Pastikan anda mencuba sebanyak >30 jenis barang-barang yang dijamin 6o hari.Ini adalah kerana barangan yang dikeluarkan kompeni cukup pekat dan boleh digunakan selama beberapa bulan.Satu botol boleh dijadikan sebanyak 5 atau 6 botol.Jadi,kalo pelanggan pesan barang yang sama,masalah kelebihan pasti terjadi.

Perhatian kepada business builder:Anda dinasihatkan mencuba sebanyak >80 jenis barangan supaya anda boleh memberi tunjuk ajar dan jalan yang betul kepada setiap pelanggan anda.Ini demi kejayaan anda dalam proses merujuk.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Sudah pasti ,ramai daripada anda tahu betapa payahnya kerosakan dan pencemaran alam sekitar yang kian meningkat hinggakan menjadi salah satu punca pelbagai bencana alam.

Kalau masih mentah pengetahuan dan kurang tahu, tontonilah iklan video dari Youtube dibawah berikut.

Kita hanya ada sebuah Bumi ( We have only one earth!)

One Response to Pelanggan Terutama

  1. online berkata:

    sangat menarik, terima kasih

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: